idol

Tisdag idag jahapp...Chibbe väckte mig typ 9.30. Han hade varit på arbetsintervju i Lund och kände för att ge mig frukost och uppdatering. Sen somnade han själv i fotöljen...*hmmm*

Jag är officiellt besatt av heminredning! Jag har varken pengar eller kunskap att inreda snyggt i min lägenhet men drömma går ju. IKEA och ILVA plågar min hjärna med fina bilder. Varför har inte jag vita väggar och shackrutigt golv och megafönster med bergs-sluttnings-view och högt i tak och öppen spis och öppen planlösning och typ 500 tusen kr att spendera på ett rum!!??
*whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjj*
Grejen är det att även om jag hade haft pengar så GÅR det bara inte att bestämma ETT tema! Jag vill ha asiatisk och orientalisk och sydamerikanskt och modernt och klassiskt ja ALLT.
Hmmm jag får nog köpa många hus när jag blir rik hehe

Imorgon ska snickaren lägga nya lister i vårt vardagsrum. Yay...
Jag ska på dubbelvovve-kalas i Kävlinge och käka tacos *mummaaaa*
På fredag börjar jag skolan, och på kvällen hoppas jag kunna flytta hem för golvläggaren skulle lägga matta i hallen då!! HOPPAS
Nästa vecka ska jag kanske börja på gym med Kim. Hoppas jag tycker det är kul så jag vänjer mig vid att röra på mig!

Ikväll är det IDOL lalalalalaaaa yaayy måste ju nästan gå å köpa nåt smaskens för att fira ;)
*Ångeeest förträngaaaaa uppsaaaats*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback