helgen

Igår var jag på Malmöfestivalen med Kim och Jessica.! Sista dagen på festivalen så jag var ju typ tvungen att åka in annars hade jag ju missat hela stämningen! Det var jättemysigt, och fint väder!
Vi käkade lunch, fast ingen fick någon maträtt som var god *bläää* Men det rättade vi till med friterad banan *MUMS*
festival
Jessica & Kim- mina töntar!

Sen kollade vi runt lite, jag köpte en billig väska med döskallar på, Kim köpte en fejk gucci väska och jessica gjorde eget tryck på en t-shirt. Jag blev jättesugen på att spå mig men jag tyckte 300 spänn var lite väl att ta i!!
Så det fick bli såna lakrits snören istället haha
Åkte med pappa hem klockan 4 när han slutade jobbet, han jobbar ju i stan och jag behövde ändå åka hem till hundarna, skönt att slippa ta bussen överallt.

På kvällen softade vi framför TVn med lite chips =)
tv

Idag var vi på chihuahua träff i Höör! Jättemysigt, vi var först i en skog och käkade frukost. Sen shoppade vi i en hundbutik, och sen käkade vi lunch =)

diana
Tre prinsessor på en bild *hihi* den tredje är i magen...

Imorgon ska jag hem till Kim runt 6 och se på She´s the man!!! Myspys hundfilmkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback